Monday 17 August 2020

REHABILITASI ARTHRITIS TERBAIK DI IPOH & TINGGAL DAN RAWAT

 

Artritis adalah pembengkakan dan kelembutan pada satu atau lebih sendi anda. Gejala utama artritis adalah sakit sendi dan kekakuan, yang biasanya bertambah buruk seiring bertambahnya usia. Jenis artritis yang paling biasa adalah osteoartritis dan artritis reumatoid.

Gejala

Tanda dan gejala artritis yang paling biasa melibatkan sendi. Bergantung pada jenis artritis yang anda alami, tanda dan gejala anda mungkin termasuk:

         Sakit

         Kekakuan

         Bengkak

         Kemerahan

         Berkurangnya pergerakan

Komplikasi

Artritis yang teruk, terutamanya jika ia mempengaruhi tangan atau lengan, boleh menyukarkan anda melakukan tugas harian. Artritis sendi yang menanggung berat badan dapat mengelakkan anda berjalan dengan selesa atau duduk tegak. Dalam beberapa kes, sendi boleh menjadi bengkok dan cacat.

 

REHABILITASI ARTHRITIS TERBAIK DI IPOH & TINGGAL DAN RAWAT

Pusat Perubatan Wong menyediakan pemulihan artritis terbaik di Ipoh. Pusat kami juga menyediakan perkhidmatan penginapan bagi mereka yang ingin menginap di pusat kami. Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi kami di talian 05-311402 / 012- 4520077. Terima kasih. #besttreatmentforarthritis #athritisrehabililtation #acupuncturetreatmentforarthritis #ipohperak #kampar #gopeng #telukintan #simpangpulai #batugajah #botaniipoh #besttreatmentinipoh

No comments:

Post a Comment