Thursday 13 August 2020

Rawatan terbaik bagi Strok di Ipoh + tinggal & rawat


Matlamat pemulihan strok adalah untuk membantu anda mempelajari kemahiran yang anda hilang ketika strok mempengaruhi bahagian otak anda. Pemulihan strok dapat membantu anda mendapatkan semula kebebasan dan meningkatkan kualiti hidup anda.

Bilakah pemulihan strok bermula?

Semakin cepat anda memulakan pemulihan strok, semakin besar kemungkinan anda memperoleh semula kemampuan dan kemahiran yang hilang.

         Menstabilkan keadaan perubatan anda

         Kawal keadaan yang mengancam nyawa

         Mencegah strok yang lain

         Hadkan komplikasi yang berkaitan dengan strok

Berapa lama pemulihan strok?

Tempoh pemulihan strok anda bergantung kepada keparahan strok dan komplikasi yang berkaitan. Beberapa mangsa strok pulih dengan cepat. Tetapi kebanyakan memerlukan beberapa bentuk pemulihan strok jangka panjang, yang mungkin berlangsung beberapa bulan atau tahun selepas strok mereka.

 

Pusat perubatan Wong memberikan rawatan terbaik bagi mereka yang mengalami masalah strok. Pusat kami juga menyediakan perkhidmatan penginapan bagi mereka yang ingin menginap di pusat kami. Untuk pertanyaan, sila hubungi kami di talian 05-3114022 / 012-4520077. Terima kasih. #stroke # rawatanterbaikstrok #strokerehabilitasi #wongmedicalcentre #physiotherapymalaysia #quantumphysioipoh #phyneotherapytreatment #ipohperak #gunungrapat #kampar #telukintan #simpangpulai #botaniipoh

No comments:

Post a Comment