Saturday 8 August 2020

Rawatan terbaik masalah saraf tunjang di Ipoh + tinggal rawat

 

Kecederaan saraf tunjang merujuk kepada kerosakan pada mana-mana bahagian saraf tunjang atau hujung tiub saraf (cauda equina), yang biasanya mengakibatkan perubahan kekal pada kekuatan, sensasi, dan fungsi tubuh lain di bawah tempat kecederaan.

simptom

         melaksanakan. Sekiranya anda kehilangan semua sensasi (perasaan) dan semua kemampuan untuk mengawal pergerakan (fungsi motor) setelah kecederaan saraf tunjang, kecederaan anda disebut sebagai kecederaan sepenuhnya.

         tidak lengkap. Sekiranya anda mempunyai beberapa fungsi motorik atau pancaindera di bawah kawasan yang terjejas, kecederaan anda disebut sebagai kecederaan yang tidak lengkap. Terdapat pelbagai tahap kerosakan yang tidak lengkap.

sebabnya

         Kerosakan pada gentian saraf

         kemalangan

         Menolak

         Penyertaan sukan

       

Wong Medical Centre menyediakan rawatan fisioterapi untuk anda yang menghadapi masalah saraf tunjang. Untuk pertanyaan, sila hubungi kami di talian 05-3114022 / 012-4520077. Terima kasih. #saraftunjang #rawatansaraftunjang #masalahsaraftunjang #wongmedicalcentre #fisioterapimalaysia #quantumphysioipoh #phyneotherapytreatment #ipohperak #batugajah #gunungrapat #kampar #telukintan #simpangpulai #botaniipoh

No comments:

Post a Comment